Jesteśmy producentem wywrotek o wieloletnim doświadczeniu w branży. Doskonale orientujemy się w potrzebach klientów i dostarczamy im najwyższej jakości nadwozia, które umożliwiają szybki, sprawny i bezpieczny przewóz różnego rodzaju ładunków. Prowadzimy współpracę z przedsiębiorcami z różnych sektorów przemysłu – transportu, budowlanki, rolnictwa czy gospodarki komunalnej.
W ciągu wielu lat działalności zyskaliśmy opinię solidnego, rzetelnego i kompetentnego producenta wywrotek. W codziennej pracy naszym priorytetem jest przede wszystkim zadowolenie klienta. Z tego powodu korzystamy jedynie z nowoczesnych technologii, sięgamy po wytrzymałe i pełnowartościowe materiały. Przekłada się to na solidność i stabilność konstrukcji, a także wysoką funkcjonalność oferowanych przez nas wywrotek, izoterm i innych nadwozi samochodowych.
Produkcja wywrotek na zamówienie
Zajmujemy się produkcją wywrotek na zamówienie. Możemy stworzyć projekt dopasowany do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta. Realizując zlecenie, zawsze dostosowujemy rozwiązania do warunków, w jakich sprzęt będzie użytkowany. Dysponujemy rozbudowanym parkiem maszynowym, a nasz zespół stanowią fachowcy o wysokich kwalifikacjach i szerokiej wiedzy. Wszystkie nasze wywrotki odznaczają się niską masą własną, dużą ładownością, wytrzymałością, trwałością i łatwością w obsłudze – gwarantują optymalne zabezpieczenie ładunku i jego bezpieczny transport.
Specjalizujemy się m.in. w produkcji uniwersalnych wywrotek trójstronnych, idealnych do prac budowlanych. Sprawdzają się doskonale do transportu materiałów sypkich, jak piach czy żwir, i wielu innych – zapewniają wysoką mobilność. Wytwarzamy również wywrotki tylnozsypowe, przystosowane do prac nawet w ekstremalnych warunkach.
Jakie wywrotki oferujemy?
Na naszą ofertę składają się m.in.:
- Wywrotka trójstronna lub wywrót tylko na tył.
- Rama dolna – wykonana z kształtowników stalowych.
- Rama oraz elementy mocujące zabezpieczone cynkiem ogniowym.
- Kule wywrotu wykonane ze stali wysokogatunkowej, z blokadami szpilkowymi.
- Siłownik – MARIZ lub Penta (lub inny o podobnych parametrach).
- System hydrauliczny – Power Pack 12 V lub 24.
- Sterowanie pilotem na przewodzie wyprowadzonym w kabinie kierowcy.
- W przypadku wywrotek ciężkich przystawka mocy i pompa wielotłoczkowa, zbiornik na olej rozdzielacz strumienia i przewody hydrauliczne.
- Wyłącznik krańcowy wywrotu.
- Rama górna wywrotu – wykonana z kształtowników i ceowników stalowych, następnie cynkowana ogniowo.
- Obrzeże i słupki ramy górnej dodatkowo lakierowane na kolor czarny, szary lub ustalony indywidualnie.
- Podłoga – wywrotki małe do 5 ton ładowności – blacha stalowa gładka 2,0 mm ocynkowana galwanicznie, nitowana, powyżej 6 ton ładowności – blacha stalowa w gatunku S355 grubość 4 mm, spawana i lakierowana.
- Burta przednia o wysokości 400 mm 600 – aluminiowa, anodowana lub stalowa.
- Powyżej siatka zabezpieczająca kabinę.
- Burta boczna o wysokości 400 mm 600 mm – aluminiowa, anodowana lub stalowa dzielona jednym słupkiem środkowym – wypinanym w zależności od długości wywrotki i przeznaczenia.
- Burta tylna o wysokości 400 mm 600 mm – rozwierno-uchylna, otwierana za pomocą dźwigni umocowanej pod skrzynią wywrotu, po stronie kierowcy, z tyłu lub zaopatrzona w automat otwierania tylnej burty.
- Burty boczne otwierane na dół jak i wahadłowo – w zależności od zamówionej wersji.
- Błotniki kół z chlapaczami przeciwbłotnymi.
- Światła obrysowe diodowe.
- Barierki przeciwnajazdowe (antyrowerowe).